T-o-r-s-d-a-g

Inte många som har sagt något om mattorna, ingen som har gett förslag på en annan.. Är ni latmaskar? ;)

Skämt och sido, jag är lite trött och funderar starkt på att gå och sova. Jag planerar även att ta sovmorgon och bara njuta av dagen. När jag väl kommit mig upp har jag planer på att besöka Akademibokhandeln, där finns det iaf två böcker som jag är sugen på att läsa.. om jag känner mig själv rätt så kommer jag hitta ännu fler. Jag kikade ner i min boklåda idag och insåg att den är ganska tom eller den är full men alla böcker är lästa. Idag avslutade jag bok nummer 6 om Harry Hole, jag vill läsa mer om honom.

Men men, dags att stänga ner datorn för idag och återkomma imorgon med nya tag.

"Go ahead, make my day"
-Sudden Impact-

1983

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0