Tävling :)



Kikade in hos Robinson-Anna (kika in i hennes blog, den är underhållande att läsa) och såg att hon hade en tävling, självklart nappade jag på det hon skrev och slängde mig in i tävlingen. Priset är en bikini för tjejer och en pike för killar, kläderna kommer från Seglarshoppen.

Tänk om man skulle vinna? Jag är inte ett stort fan av att springa omkring i bikini men min älskade mor är det och hon fyller år i Juni, skulle inte det vara en fin present till henne istället för det årliga samtalet och ett kort? Eftersom jag bor så långt bort brukar jag alltid lägga ner mer tid / pengar på julklappen eftersom det är då jag verkligen träffar dem.

Men men kära läsare, sätt igång att tävla ni också när ni ändå är igång :) Ni ska länka denna bild på eran blogg, samt länka till både Robinson-Anna (hämta länk via hennes blogg, bara att följa min länk) och ni ska även länka till Seglarshoppen (följ även här min länk). När ni har gjort det får ni inte glömma bort att skriva i Robinson-Annas blogg att ni är med och tävlar :) Må bäste man och kvinna vinna!

"Among those whom I like or admire, I can find no common denominator,
but among those whom I love, I can: all of them make me laugh."
-W. H. Auden-

Kommentarer
Postat av: Nadja

oki.. =) Kanske ska läsa böckerna då. Finns dem i pocket? =)

2009-05-30 @ 13:38:44
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Nadja

oki det ska jag göra. Tack så mycket.. =))

2009-05-30 @ 15:03:36
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Fredrik Frisören

Hoppas du haft en nice Lördag.. =)?

2009-05-30 @ 23:11:33
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0