"En kaka har ingen dött av"

Bor det ett monster inom dig?

K
akmonstret, visst är han söt? Jag kommer ihåg en sväng i Luleå när Herr M och M fick en kille att springa runt och låta som kakmonstret -kaka kaka kaka kaka.. Finns det ett litet kakmonster inom oss alla kanske?


I want my cookies!!

Är du sockerberoende?

Idag ska vi prata om sockerberoende, hur beroende är ni av socker? Klarar ni av några dagar utan problem eller kommer ni klättra på väggarna? Ska vi kanske göra ett test? Alla håller sig borta från godis och annat sött och "smaskigt" i 2 veckor och sen ser vi hur det går? :) Jag har följt en som har tagit en liten paus i sitt sockerätande (i FEM HELA dagar) och jag har aldrig hört någon så rastlös och stingslig som denna personen är just nu. Jag tror någon är en sockernarkoman :P Men men, jag tror någon kommer falla för frestelsen väldigt snart och då kommer humöret bli på topp igen. Hellre det än detta PMS-monster eller Socker-monster som springer omkring och härjar ;)


Mmmmm, soooo good!

"You talking to me?"
-Taxi Driver-
1976

Kommentarer
Postat av: Miika

Jag kommer inte ihåg nåt sånt men det låter ju jävligt kul. :) Vem kan det ha varit då? Mäx?

2009-05-21 @ 18:32:35
Postat av: Anna

Nope, någon snorunge som bodde i området.

2009-05-21 @ 19:17:31
Postat av: Miika

Hahaa fan vad taskigt.

2009-05-21 @ 20:00:34
Postat av: Anna

Haha, jo.. ni var lite taskiga :P

2009-05-21 @ 20:38:53

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0