Rest in peace.


Rip Madelen

Tjejen jag skrev om i bloggen för några dagar sedan dog natten som var. Det kommer kännas konstigt att det inte är hon som sitter och skämtar med alla i chatten. Även om hon och jag började dålig tillsammans så löste vi det mot slutet och jag kommer ärligt talat sakna hennes kommentarer och busigheter som hon brukade pyssla med. Det känns hemskt att en 19åring ska behöva gå genom detta och dö alldeles för ung, jag hade nog svårt att acceptera när farfar dog i cancer för några år sedan.. men han hade i alla fall levt ett fullt liv och hunnit göra allt han drömt om.

Mina tankar går till Madelens make Henrik. Jag skulle inte vilja vara i hans skor, vill inte ens tänka tanken på hur han känner sig just nu.

*Man vet aldrig när ens tid är ute*


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Usch vad jobbigt! :( Jag hoppas att du får en stor kram av din sambo idag och får prata av dig om du behöver, det inte kul när någon rycks bort så tidigt :( Jag hoppas att du klarar dig igenom dagen :(

Krama



Tack för dina kommentarer inne hos mig - jag hoppas att han är lycklig och glad och nöjd när han är med mig ;) Det är jag som har tagit korten - det kanske är därför som han ler? :)



Kramis och trevlig dag - jag ska just äta frukost och sen jobba inatt igen :)

2009-11-17 @ 16:39:30
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vilken vacker låt!!



När jag tänker på min vän Anna som gick bort så tänker jag på Bette Midlers låt "Did you ever know that you're my hero"..... :(



Kramis igen

2009-11-17 @ 16:45:27
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Sandra

Det var tråkigt att höra. Hur mår du nu då? Kram

2009-11-17 @ 21:07:49
Postat av: Carro

Sådana där situationer medför verkligen att man tappar ord... Tycker det är hemskt att hon inte ens fick uppleva sin 20-årsdag innan hon passerade till andra sidan. :( Har dock aldrig sett någon hantera sådan där information på ett så vuxet och moget sätt som hon gjorde, något som måste innebära att hon var en väldigt stark person.



Många kramar till dig

2009-11-18 @ 14:59:43
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Det kommer ju fler år ;) Och att stödja Rosa Bandet är ju en jättefin gest! :) Kram C

2009-11-19 @ 19:00:18
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0