Wicked game

 

Jag måste bara dela med mig av ett minne. När jag gick sista året på gymnasiet så omgicks jag väldigt tajt med ett gäng som bestod av tre killar och som standard var vi 2-4 tjejer. Första gången jag verkligen lyssnade till Wicked Game var en av dessa kvällar. Vi var några stycken som satt hemma hos U och spelade ölspelet, jag som inte gillar öl fick dricka sprit istället och bara det bådade gott?! Jag har ett minne av att jag och L satt och gnällde om att vi var riktigt kissnödiga men killarna höll hårt på reglerna och tjatade om att vi måste minsann få kortet som tillåter en att gå på toaletten för att få gå, annars skulle det bli något straff! Jösses vad vi satt där och led. Dagen efter var jag inte riktigt nykter när vi kom oss till skolan och samhällslektionen som vi hade var en pina, iof behövde inte våran lärare gnälla på mig att jag babblade mycket den lektionen. ;)

 


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Tack för att du delar med dig! :)

2009-11-05 @ 17:57:01
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0