Åren går fort


Kusin E

S
att och tittade lite på facebook och bestämde sig för att hälsa på hos mina kusiner, såg att den ena hade en ny bild på sig ute! Jösses vad han har blivit "stor", jag har inte träffat honom regelbundet på bra många år och mina starkaste minnen av honom var när han fick vara hajforskare ute i farmor och farfars stuga också skulle han jaga mig och hans äldre bror.. icke att förglömma när vi lekte Bumbibjörnarna och han var självklart en av grymlingarna som skulle fånga oss, våran magiska saft var vatten! Jag måste verkligen boka in en tid då jag får träffa båda bröderna som jag suttit barnvakt åt fler gånger än jag kan räkna och vi växte upp väldigt tajt tillsammans. Men åren går och vi skaffade oss egna liv, dagar som denna saknar jag dock de gamla tiderna rejält. Måste komma ihåg att ringa till dem och höra hur de mår o.s.v.


Kusin J


Kommentarer
Postat av: Malin

Oj, vad stora de har gått och blivit :) Jag har nog inte sett dem sedan de vart runt 6-7 år kanske. Väldigt lika sin far som jag har ett svagt minne utav.

2009-10-15 @ 13:07:51
URL: http://hem.bredband.net/arcticstar
Postat av: Anna

Jo, Johan är lik sin far, Erik är mer som farfars bror dock :)

2009-10-15 @ 17:12:05
URL: http://myzsol.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Tiden går så fort ibland! Vart tar den vägen? :)



Kram C

2009-10-16 @ 17:22:56
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0