Back!



Jag har varit och jobbat under hela Söndagen, gick till jobbet vid 8.30 och kom tillbaka idag vid samma tid. Dagen var låång men jag hade trevligt. Vi passade på att baka lite bröd, 4 baugetter blev det och de smakade underbart *nom nom*. Vi tog även en promenad ner på stan där jag passade på att fota lite för att få med de vackra fägerna som finns utomhus nu för tiden.




Vi träffade en kisse som inte ville komma för nära, men den var allt lite intresserad. Jösses vad jag saknar Mysan när jag ser en katt med grått och vitt. Vi stötte även på en ursöt kattunge men den gömde sig under en bil så jag fick aldrig någon bild på den lilla rackaren!

Efter promenaden så ordnade vi middag, E passade på att plocka ihop lite och strök sin tvätt *duktig flicka*. Efter middagen så tittade vi på "Hajar som Hajar" och jag passadre på att läsa lite i min bok under filmen. Självklart lyckades jag somna till med boken i fem minuter och E skrattade och sa: "Anna, du snarkade till när du vaknade". Vi hann även med att se på "Ensam mamma söker" som väckte många roliga diskussioner oss emellan och när vi började bli färdiga för kvällen så visade de Superman på TV och självklart fastnade vi där.


Vid 00.00 blev det dags för mig att sova, jag löste några ord i mitt korsord och sen läste jag ungefär en sida i min bok innan jag kom fram till att det var dags för mig att sova :) Sov relativt bra under natten och vaknade utvilad. Just efter 8.00 gick jag förbi till J för att promenera till stan med henne, men hon var inte riktigt färdig så jag fick allt stanna hemma hos henne i 20 minuter innan vi började gå. Under promenaden bestämde vi att vi ska gå ut och äta lunch tillsammans idag så jag håller tummarna att de har något gott på Kina!  Gissa vem som blev överlycklig idag när jag kom hem?! - Mirre såklart, han skällde som aldrig förr och ville aldrig bli tyst, när han bestämde sig för att vara tyst så "straffade" han kissen och "humpade" henne lite.. vilken marodör han är.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0