Blommor




Eftersom det var min sista helg på Elevhemmet så hade personalen köpt blommor till mig, så gulligt. Jag blev riktigt rörd. Detta är första gången jag får blommor för att jag har arbetat någonstans, känns helt förvirrande men ack så bra! De inom särskildomsorgen är verkligen omtänksamma, de ger en blommor och min andra chef skickade ju ett julkort till mig förra året. K satte upp dem i en vas när jag var på jobbet och jag orkade inte ordna till dem så jag passade bara på att fota dem som ett minne. Är de inte vackra?!







Kommentarer
Postat av: Nilla

Lite svårt att veta :p

Tomatost? Choklad? Dricka(solo)? Sylt? Pizzabotten? andra typer av påsar med diverse mat? Finns mer som jag gillar från Norge :p

2009-10-13 @ 12:24:13
URL: http://nillas.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Det är underbart att få blommor :) Det gör så otroligt mycket :D

2009-10-13 @ 14:28:26
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0