"Döm ingen förrän du gått en mil i hans mockasiner"



Visst är mina arbetsskor snygga? Min syster valde färgen på dem när vi handlade (svårt att gissa va?), vet inte hur många gånger jag har fått en kommentar ang. just dessa tofflor. Oavsett färgen så är dessa tofflor de absolut skönaste jag har haft när jag har jobbat i hela mitt liv. Det enda negativa med dem är att de är lite för stora.

Imorse när jag kom mig hem från jobbet så käkade jag frukost och läste lite, vid 10.30 lyckades jag somna och vaknade inte förrän klockan var 12! Nu känner jag mig utvilad och sitter och smuttar på en Smoothie till lunch och har tagit fram en bit morotskaka som jag ska ha till efterrätt ;)

Jag är nu inne på den fjärde boken i The Vampire Diaries, det känns som att det går alldeles för fort att läsa dem just nu! På tal om den serien, imorgon kan man se på avsnitt nummer 5 *längtar*. Nåjå, nog med svammel, nu ska jag fortsätta med min Smoothie och sen blir det till att lira lite spel.



Jag vaknade 40 min innan min klocka skulle ringa på jobbet så då roade jag mig med att fota lite samtidigt som jag gjorde ordning allt inför morgonen. Grattis till alla som heter Nils där ute.

Kommentarer
Postat av: Kitten

hellu

har sett sånna på mångas fötter!allt från restaurang biträden till sjuksköterskor...har även själv fått låna ett par när ja jobbade en dag o de e faktiskt grymt sköna!

2009-10-08 @ 17:24:26
URL: http://kitten2tiger.blogspot.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0