... ... ...



Besöket på sjukhuset gick bra, träffade en vän där som jag satt och kacklade med lite.. pratade även med två andra tjejer som var där, de var riktigt trevliga och jag ser fram emot att träffa dem nästa gång jag ska på sjukhuset.

Efter mitt möte var över så kom J och hämtade mig, vi åkte sen tillsammans till Härnösand och besökte Dollar. Fyndade dessa söta ljuslyktor där, en duk till köket, toapapper och en väggdekor som jag ska sätta upp på dörren i köket. Tyvärr hade de inga som gick i svart/grått så jag fick köpa en med lite färg. Det ska bli spännande att se hur det blir och om det nu skulle bli hemskt så kostade det inte allt för mycket ändå :)

Väl hemma så tog jag det riktigt lugnt, pratade lite med K också ringde E's mamma och pratade med mig lite inför hennes vistelse hos oss. Hon lät riktigt trevlig och jag ser fram emot att träffa henne i Nov. När det var riktigt mörkt ute letade jag upp mina små vaniljljus och tände dem på bordet i vardagsrummet, placerade sedan min rumpa på massagestolen och fick mig en massage som inte går av för hackor! Det finns risk för att detta kommer bli en rutin, tända ljus och sen få massage framför Tv'n.

Men men, nu ska jag packa min väska och se till att jag inte glömmer en bok för ikväll ska jag jobba och blir där till imorgon eftermiddag. Har planerat in Idol på schemat eftersom det inte är något som sker vid den tiden. Jag hoppas att ni alla får en mysig fredag med mycket kärlek och värme. ♥

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att du får en lugn och skön helg :) Har ni fått någon snö "där uppe"? :)



Kram Carro

2009-10-16 @ 16:55:05
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Linda

Önskar dig detsamma gumman <3

2009-10-16 @ 17:02:07
URL: http://storstrumpa.blogg.se/
Postat av: Nilla

Nåt som jag nämnde. hmm. Då är det nog allt det jag kom på som inte finns här som jag älskar från Norge :p

2009-10-17 @ 18:59:28
URL: http://nillas.blogg.se/
Postat av: Hallonmamma

jag älskar ljus! Det är så mysigt. Men jag vågar aldrig ha dem på :(

2009-10-17 @ 21:50:57
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: emma

Hej!



Jag har nyligen startat en blogg som

handlar om Reumatism, för att det är

många drabbade och alla kan drabbas +

att jag är drabbad själv.

Jag vill ge kunskap till folk om den :)



Hoppas att du vill läsa min blogg,

om du undrat ngt, bara fråga :)

ha de bra / emma:D

2009-10-19 @ 14:27:13
URL: http://ebolmgren.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0