... ... ...



Blommorna står fortfarande, de luktar gott och är vackra.. tänk om man alltid hade fräscha blommor hemma? Jag tror att jag ska köpa nya konstgjorda med lite färg som jag kan ha vid TV'n under vintern och ha de ljusa under sommaren :)

Igår kom jag hem till en städad lägenhet, vi gick ut och åt en underbar middag och sen tändes det ljus och jag placerade mig i massagestolen, blev kvar där i hela TRE omgångar! Passade på att ringa och prata med hela släkten, inte ofta man hinner med så mycket ;)

Idag tog jag mig en sovmorgon som heter duga, blev riktigt förvånad när jag tittade på klockan eftersom jag alltid brukar vakna runt 10.00. Har hunnit med att laga middag idag, blev köttbullar med makaroner och gräddsås *nom nom*.  Har shoppat lite saker inför middagen imorgon (kasslergryta) och nu är det dags att tända lite värmeljus (note to self, handla värmeljus nästa gång jag är på affären).

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vackra blommor!



Åh massage som är så skönt!! Hurra!! :)



Kram Carro

2009-10-19 @ 15:58:22
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0