... ... ...



Tisdag och andra dagen som jag är ensam hemma, jag och (o)djuren har det riktigt lungt och skönt. Vi gosar på natten innan vi sover och på morgonen, ingen som ligger och snarkar så man inte kan sova och Mirre kan ligga på K's sida och behöver inte ligga vid mina fötter.

Innan det blev dags att gå till sängen igår så blev det en skön nattpromenad med Mirre och sen en lååååååååång dusch. Det är så otroligt skönt att kunna duscha och inte behöva fundera på när det blir kallt vatten mitt i allt som det tenderar att komma när K har varit där innan.

Jag vaknade upp vid 9 imorse och kände mig relativt utvilad, var uppe en sväng och sen gick jag tillbaka för att läsa lite.. självklart somnade jag som en stock och klev upp på riktigt kl 10.00. Mirage och jag gick ut på en promenad men jösses vad det blåste kallt *brrrr*, passade även på att shoppa lite inför middagen och till lunch. Idag ska jag äta stuvad potatis och korv *mums* till middag, skönt när man kan äta precis det man känner för att äta och inte behöver fundera på om K gillar det eller inte.

Dags att se det sista avsnittet av Svenska Hollywood fruar och sen blir det nog till att sjunka ner i en bok igen, håller på med "Dead as a doornail".

Ha en trevlig dag ♥

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Visst är det ruggigt ute! Brrrrr. Nu kommer vintern snart skulle jag tro :)



Ha en fin dag och hoppas att solen skiner lite på dig :)

2009-10-13 @ 13:56:31
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0