Helg!



Har hunnit lira lite poker idag, mitt poker face är ungefär lika bra som kattens.. tur att ingen kan se en när man spelar på nätet ;). Jag var sååå glad när jag gick och la mig vid 3.00 att jag skulle kunna se The Vampire Diaries när jag väl vaknade.. ACK så fel jag hade, min hjärna hade att det redan var Fredag och att det skulle bli Lördag! Nåväl, jag får se på det under dagen istället eller innan jag går och sover för natten.

K åker till Stockholm på Måndag och kommer hem på Onsdag, hoppas verklilgen inte att chefen bestämmer att de ska komma någon av de dagarna så att han inte kan vara med och träffa henne och E. Däremot ska det bli skönt att ha en lugn och tyst lägenhet i några dagar, bara jag och (o)djuren som kommer härja.

Dags att plocka undan frukosten och sen ska jag nog ta mig en dusch. Borde egentligen plocka ihop det jag skulle göra igår men som huvudvärken satte stopp för... eller så låter jag det vara och hoppas att K gör en riktig rensning på Söndag när jag jobbar ;)

Trevlig helg på er ♥

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0