Huvudvärk och konstiga drömmar


Såhär såg Lova ut när jag kom in i rummet och såg att hon hade knuffat ner en kruka på golvet.

Tog mig en ofrivillig tupplur tidigare, låg och läste och vipps så somnade jag. Hela tiden jag sov hade jag en dröm om att jag var tillbaka i en stuga som mormor och morfar har, de hade byggt om ganska rejält och satt in nya soffor och en inbyggt tv (stor och platt).Jag blev jagad dit av någon på skoter och smög in i stugan, mitt i allt kom min farmor dit och pratade om bilförsäljningen som är på G och sen när jag och farmor sätter oss i stugan är hela släkten där, de bara stömmar ut ur vardagsrummet som nu endast var ett sovrum. Det finns en liten söt hund där som min pappa gav mig, jag ville kalla den Laban och ingen var säker på om det var en hane eller hona. Min pappa får ett Jack Nicholson "leende" a la The Shining och tar fram en klosax, på fem röda har han kapat alla klor på hunden och skrattar ett riktigt läskigt skratt och säger: Nu behöver du inte oroa dig för de klorna på några år! Behöver jag säga att jag vaknade?

När jag tog mig upp ur drömmarna så insåg jag att jag var helt kallsvettig och hade en huvudvärk från helvete. Det var bara att tviga mig upp till köket, tog fram ett glas som jag fyllde med riktigt kallt vatten eller "Iskallt Ko-vatten" som jag kallade det när jag var liten. Fram med en huvudvärsktablett, öppna fönstret på vid gavel och in i duschen. Nu 30 min senare börjar jag känna mig som en människa igen men huvudvärken verkar inte vara såå långt bort. Nu är det bara att hoppas att jag inte är på väg att bli sjuk, jag har inte tid att bli sjuk denna veckan *håller tummarna*

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Usch och fy - hoppas att huvudvärken ger med sig så att du får sova gott hela natten!! :)



Kram C

2009-10-08 @ 22:59:31
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Kitten

d där med huvudvärk känner jag igen!

har gått o knaprat alvedon de senaste dagarna, tror d e spänningshuvudvärk.



Ush tacka gud att du inte körde utlandsstudier o stanna hemma! slapp va hemlös o få en fet skuld på köpet!

2009-10-08 @ 23:39:06
URL: http://kitten2tiger.blogspot.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0