I'm a slacker baby, so why don't you kill me


Jag älskar badrummet ♥

J
ag har inte varit den bästa på att uppdatera här under helgen, jag får skylle på att jag har varit upptagen! Helgen försvann fort, känns som att jag bara har hunnit ha en himla massa roligt, en besvikelse dock när U och L inte kom förbi när U var nere. Jag trodde ärligt talat att de skulle titta in en liten sväng iaf, men jag har inte hört ett ord. Kändes inte direkt som att jag ville ringa och "tjata" på dem om att komma förbi så jag lät det helt enkelt vara. Shit happens and then you die. Men men, inget att gräva ner sig över, nya tag och bara skaka av sig det.

C är supergullig och kommer under veckan förbi med min massagestol. Gissa om jag längtar. Jag är så glad att jag fick lära känna henne när hon och L var tillsammans, hon är absolut min favorit när det kommer till mina manliga kompisars flickvänner / fd. flickvänner.

Idag fick jag äntligen tummen ur och ringde lönekontoret för att få ett arbetsgivarintyg att skicka in till A-kassan och till Arbetsförmedlingen. OM jag har räknat rätt så har jag lyckats arbeta upp en till stämplingsperiod, jag som inte ens har använt 100 dagar under 1år :) Det känns skönt att ha den tryggheten men jag önskar verkligen att det skulle dyka upp ett fast jobb någonstans runt omkring.

Nu ser jag fram emot Nov då E kommer börja bo hos oss, jag hoppas och tror att det kommer gå jättebra. Har laddat upp med lite filmer som kan intressera henne som hon kan se på kvällen eller om det är dåligt väder, planerar även in lite olika saker som vi kan göra vid tillfälle. Just nu är det bara fyra saker på listan men den kommer förhoppningsvis utökas. Kanske har hon kommit på andra saker som hon är intresserad av att göra när jag träffar henne på Söndag :)

  1. Technichus
  2. Birsta
  3. Äventyrsbadet i Ö-vik
  4. Bowling
Dags att gå iväg till köket och göra en Smoothie, idag blir det en med vanilj yoghurt, blåbär och banan. Efter det ska jag ta mig en skön dusch och sen titta på "Lyxfällan", "Sveriges Fulaste Hem" och Ensam mamma söker, I know.. jag har blivit värsta serie nörden.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0