My friend is he who will tell me my faults in private



I
dag ordnade jag det jag inte orkade igår när jag kom mig hem från Ikea. Mattorna är på plats i köket och jag kan säga att det känns skönt, nu har jag bara kvar att få de gamla till soptippen men det känns som att det kommer dröja innan det sker. Har ordnat mattorna som vi ska ha i hallen också, om jag har tur så är de här till veckan *hoppas*. Jag kunde inte motstå att köpa grå mattor och någon gång så kanske jag lär mig hur man tapetserar och då kommer det bli riktigt snyggt där inne.

Kommer bli sååå fin i hallen




Har även satt ihop korgarna (tog hela 5 sekunder / korg) och placerade dem i hyllan. Tror att jag kommer fortsätta att köpa sådana när jag väl är på Ikea typ en/två varje gång så att jag sedan fyller upp hyllan helt med sådana. Det är så behändigt att ha korgar / lådor och enkelt att städa *latmasken talar*. Nu har iaf E plats att sätta sina kläder / saker de helger hon bor hos oss.

Utöver allt detta så har jag hunnit med att gå ut tillsammans med J, vi käkade lunch tillsammans och kacklade en timme innan lunchen var slut. Det är nästan lite hemskt hur ofta jag går ut och äter lunch nu för tiden, mina lunchlådor blir kastade! Måste nog skärpa till mig lite även om det är fruktansvärt skönt att kunna gå ut och käka lunch och då ta något som man inte har ätit på ett tag.

På tal om mat, min mage kurrade riktigt högt och sa att det är dags för mig att äta middag. Därför får jag helt enkelt fortsätta att svamla imorgon eller någon annan dag.

Trevlig Onsdag på er alla ♥

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0