Onsdag!



Nu ser ni "dagisdörren" lite bättre, har satt en gren till bladet sen sist.

K
är hemma från jobbet idag igen, han är bättre men det är nog inte en bra idé att gå till jobbet.. huga tänk om de på Comhem skulle bli smittade. Jag själv känner inte av någonting *ta i trä* och jag har planer på att inte göra det heller, så det så!

J var förbi idag och käkade lunch här när jag höll på att dona i köket, hon tyckte det såg väldigt "flickigt" ut på dörren så jag måste åtgärda det så fort jag kan.. jag kan ju inte ha en dörr som ser så tjejig ut, iof kanske det är bätte än K's: "Nu bor vi officiellt på ett dagis". Jag hoppas verkligen att jag kan hitta något snyggt i svart på Panduro denna gången, sist jag var där så fanns det inte allt för mycket.

Lägenheten är nu städad, känns skönt att äntligen ha tagit tag i det ordentligt och skrubbat skåpluckorna (som jag har skjutit upp länge), hann tom med att köra skurmoppen i tvättmaskinen så nu luktar den också gott.



Håller på att tömma lite i gästrummet nu så att det ska vara klart till i Nov, det som fattas nu är några till korgar så att E ska kunna få plats med sina kläder o.s.v. Sen ska även lite saker där flyttas iväg, som det är nu så står allt möjligt ovanpå hyllan. Man kan nog säga att vi har ett superlitet gästrum men det fungerar, de som brukar bo där har inte klagat, iaf inte öppet vad jag vet.

Dags att tända lite ljus (som jag har börjat med varje kväll) och sen blir det till att dra igång kaffet så att det är färdigt till min chef kommer hit.

Trevlig kväll på er ♥

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

sv: Visst är det skoj med nostalgi ibland? :)



Härligt att ha städat och rent, allting känns så mycket bättre då, på något konstigt vis :)

2009-10-21 @ 23:36:49
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Anna

Väldigt fint! :) Gillar blommorna på dörren.

2009-10-26 @ 18:00:25

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0