Onsdag!


Bilden beskriver lite hur jag känner just nu.


Idag är det jobb som gäller, ska bli skönt att komma ut och jobba lite. Det ger mig en chans att ladda batterierna lite och att få träffa lite mer folk är alltid roligt. Det har blivit att jag har isolerat mig otroligt mycket efter beskedet som kom under sommaren och jag som är en ensamvarg oftast känner tom att jag behöver lite folk runt omkring mig.. då har det gått långt. Men jobb idag och imorgon kommer C förbi en sväng *glad*. Gissa om jag längtar tills värdfamilj-grejen börjar gälla, det kommer bli som en frisk fläkt i vardagen.. i samma veva som det drar igång kommer ju mor och far ner på besök. Jag är lite orolig hur det kommer kännas att se pappa efter allt som hänt, bara jag inte får en chock när jag ser honom. Men jag saknar dem och är otroligt tacksam och glad att de har en möjlighet att komma ner till mig under en helg.

Nu börjar det bli dags att leta upp arbetskläderna och packa väskan. Efter det ska jag förbereda inför städningen imorgon, tänkte vara "smart" och städ imorgon istället för på Fredag som jag vanligtvis gör.. detta för att få så mycket av helgen som ledig tid eftersom jag arbetar från Söndag morgon till Måndag.

Det var nog allt för idag, ha så kul.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0