Sjukstuga och pyssel



Idag är det rena sjukstugan hemma hos oss, K har åkt på någon slags maginfluensa eller vad man nu ska kalla det. Han springer mellan toaletten och sovrummet hela tiden och ack ack vad han gnäller. Vad det nu än är vad han har fått så hoppas jag att jag inte kommer bli smittad, jag har verkligen inte tid att bli sjuk nu eftersom jag jobbar på Lördag -> Söndag. Alla som känner mig vet hur det brukar stå till med mig och sjukdomar, någon som är sjuk behöver bara titta på mig så blir jag sjuk. Ge mig ett immunförsvar!!!!




Eftersom våran antika dörr som vi har när man kommer in i lägenheten är så hemskt ful och skabbig så bestämde jag mig för att dekorera den lite. På affären jag var och handlade på så fanns det inte så mycket att välja mellan (ge mig panduro) så jag köpte en med lite blommor i. Tänk vad lite bilder kan piffa upp en dörr, men detta är bara en tillfällig lösning, den dagen jag hittar något som jag verkligen känner är rätt så kommer jag inhandla det direkt :) kanske ett sött ordspråk och sen liste mönster i svart eftersom köket går i mest svart/grått/vitt. Har inte bestämt mig än vad jag ska sätta fjärilarna och det sista bladet, de kan komma att flyttas runt när jag vet var de ska vara. Hmmmm, kanske skulle ha haft den stora blomman längst ner.... *förvirrad*. Men men, hur som helst så är det bättre än innan :)




Nu ska jag plocka ihop lite och se om jag kan hitta mig något att dricka och sen blir det till att ta det lugnt och be att jag inte blir sjuk!

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Det blev jättefint! :)



Vilka vackra blommor, det passar verkligen mot en vit vägg/dörr :)



Ha en fin kväll och hoppas att sambon kryar på sig!

2009-10-20 @ 17:44:37
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Nilla

Män som är sjuka med magsjuka eller så bara en simpel förkylning så gnäller dom som att dom skulle dö inom 5 minuter :)

2009-10-20 @ 22:56:07
URL: http://nillas.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0