Tiden springer iväg


H
ade planerat att blogga lite under dagen men ni ser ju hur det gick, först nu har jag tid att sitta och skriva lite. Middagen är avklarad och ingen disk är kvar! Var duktig och ordnade matlådor till imorgon också så jag kan käka lunch hemma eftersom jag sen går till jobbet klockan 3 och kommer äta middag -> frukost -> lunch där. Frågan är vad jag ska äta när jag jobbar, lutar till att jag beställer kinamat för då har jag både lunch och middag, så då är det bara frukosten jag behöver inhandla innan jag drar till jobbet.

Vad ska ni göra under helgen?! Det känns som att det var otroligt längesen jag hade en helg då jag kunde göra precis vad jag vill, kommer inte ihåg när jag hade den "friheten" senast. Min kalender är uppbokad under denna helgen och sen nästa vecka kommer mor och far hit på torsdag och sen kommer E hit på fredag, detta innebär att det kommer vara full rulle här hela nästa vecka och min lilla andningspaus blir efter den 10/11 (träffen med chefen o E's mamma etc). Som jag längtar till dess, då ska jag ta en riktigt "ta hand om Anna dag". Tror det kommer sluta med att jag bara sitter i massagestolen och dregglar framför ett TV-program och sen kraschar i sängen.

Nu ska jag hämta ett stort glas med Pepsi Max och lite popkorn, resten av kvällen kommer spenderas tillsammans med K och lite vänner på nätet... tyvärr är det mest så det ser ut nu för tiden p.g.a. tidbrist under helger då alla har tid att hitta på saker.. Jag ska iof inte gnälla, brukar ju gå ut på lunch med J någon gång i veckan eller så käkar vi lunch tillsammans hemma hos mig!

*Kram på er*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej och tack. Jag är sååå dålig på designer så det är därför jag har lite tråkig blogg ;) hehe

2009-10-29 @ 20:26:45
URL: http://claramalviinaa.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag är inte heller bra på det, men bara man har ett recept att fylla så kanske man kan fixa ihop något. Sen är det ju alltid roligare om man bakar tillsammans med någon, eller ÅT någon? :)

Kramis

2009-10-29 @ 20:34:01
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0