Tisdag



Idag har jag bakat morotskaka, den blev god men inte vacker.. var så vimsig när jag höll på att baka att jag glömde bort att "bröa" formen så min ena kaka gick sönder :P Lyckligt nog hade jag satt upp smeten i två formar så den andra som gjordes i en "limpform" blev riktigt fin :) Rörde även ihop en liten morotssallad med citron, solroskärnor och lite peppar i *mums*

Har läst ut bok nummer ett i "The Vampire Diaries" eller bok nummer ett och två eftersom de var satt i samma, började läsa på trean men somnade gott i sängen och fick kämpa med mig själv för att alls stiga upp igen. Men nu sitter jag här och är hungrig som en varg, frågan är vad man ska äta?!

Hoppas ni alla har en fortsatt trevlig kväll, på återseende. ♥


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh vad gott det ser ut! Jag älskar morotskaka! :)



Smarrigt värre!



Ha en fin vecka tjejen :)



Kram Carro

2009-10-06 @ 23:37:23
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0