Badrummet innan och efter!

Nu mina kära kommer det en bild på förvandlingen :) Det enda ni inte kan se är hängaren där mina badlakan hänger, hade inte hängt upp något så det kändes onödigt att fota bara för att. De kommer hänga på väggen mellan tvättmaskinen och duschen iaf. De som hälsar på oss kommer märka det. Idag bestämde jag mig för att inte ha någon matta inne i badrummet, detta för att golvet är snyggt som det är och inte behöver döljas som innan. Nu bor mattan som skulle komma till badrummet i förrådet, lite lyxigt med en sprillans ny matta där inne.  Men nu har vi ett nytt badrum och allt i det är nytt, till och med "dekoarationerna", toarulle "pinnen" och där toaborsten är o.s.v. Det känns riktigt lyxigt :)

Ska ta och städa hela lägenheten nu och packa in handdukar / badsaker i skåpet i badrummet och sen när jag är klar ska jag ta en låååååååååång och skön dusch. Imorgon kommer en liten grej som ska vara på golvet vid duschen så att vattnet håller sig inom det området :)

Anyway, njut av förvandlingen!

INNAN:


EFTER:

Kommentarer
Postat av: Carro

Gud vad fräscht det blev! Vart ju (som jag misstänkte) en jävla skillnad!! :D Du kan inte lägga upp lite större bilder så man kan se mer? :)

2009-09-24 @ 14:43:28
Postat av: Anna

Allt finns på msn :)

2009-09-24 @ 15:12:01
URL: http://myzsol.blogg.se/
Postat av: Malin

Vilken skillnad, snyggt! :)

2009-09-24 @ 15:58:42
URL: http://hem.bredband.net/arcticstar
Postat av: Linda

Skitsnyggt!!

2009-09-24 @ 16:15:18
URL: http://storstrumpa.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0