Dagens låt!

Mariette Hansson - Lies beyond

 

Satt och tittade runt lite på Aftonbladet och stötte på denna tjejen och kollade på Youtube för att lyssna på hennes framträdande i Idol.. Jag älskar hennes röst och låten är riktigt bra, nu vill jag lyssna på hela och inte bara den del som visades i TV. Jag hoppas hon kommer gå långt och komma med i Idol om hon gör det så är det till och med värt att titta på det.

 

Nu är en herre och arbetar i vårat badrum, han kommer idag ordna golvet och sen ska det spacklas igen på väggarna så förhoppningsvis kommer väggarna upp på måndag :) Längtar ni lika mycket som mig efter att få se resultatet?! Detta innebär att vi får passa på att tvätta allt som kan tänkas behövas tvättas  innan helgen är slut så att vi inte behöver börja tvätta det första vi gör :)

 

Dags att göra något annat, har inte så mycket att berätta än så länge.

 

 

Lies beyond - hela låten

 

Trevlig helg på er ♥


Kommentarer
Postat av: Carro

Ser verkligen fram emot att se bilder på det färdiga resultatet här på din blogg sen. ;)

2009-09-18 @ 14:36:56
Postat av: Nilla

Bryr mig inte så mycket om dessa MJ fans som tur är :)

Jag gillar bilderna i svartvit, alltid gillat det så tyckte det passade bättre för min del :)

hehe nä den lgh vill jag inte ha vad jag känner för just nu :)

Men dom ska komma på måndag hoppas jag, men eftersom man inte är hemma ändå så är det deras problem just nu om det blir värre. Men går säkert anmäla nånstans då tanten under oss ingår i hyresgästföreningen. Men annars blir det flytt och då kommer jag berätta för alla som ska kolla på lägenheten hur det verkligen är här så dom inte kommer ta den och han får en näsbränna.

2009-09-19 @ 00:11:36
URL: http://nillas.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0