29/4 -2010



Dagen på sjukhuset gick bra, träffade en riktigt trevlig sköterska och samtalet där gick bra. Jag fick svar på mina frågor så det känns bra! Fick även träffa en trevlig läkare som var som en frisk fläkt om man jämför med hur läkare normalt brukar vara, han var ung och man såg att han verkligen brinner för sitt yrke. Men under dagen hann jag även få saker att tänka på och som oroar mig, jag hoppas att det kommer gå över.

Iaf, idag ska jag jobba borde egentligen packa väskan nu men jag tänkte uppdatera här lite eftersom jag inte är allt för duktig på att göra det. Detta är den första natten jag jobbar på Gud vet när så det ska bli skönt. Imorgon när jag kommer hem så är det bara att gå till affären och handla lite för sen kommer E hit och är med oss under helgen. Tack och lov så behöver jag inte tvätta, har varit duktig och tagit tag i all tvätt som fanns liggandes, det blev 7 maskiner, jösses.

Planerna för helgen är inte helt illa måste jag säga. Vi ska försöka få till en Avatarkväll (med de som är intresserade) också ska vi en sväng till Birsta på Lördag, borde också försöka få till en tur till någon eld för att titta / fota. På Söndag när E är och simmar ska jag ge mig ut på en liten promenad med kameran och se om jag kan få till lite fina kort som jag kan ladda upp på devianart.

Ojoj, dags att bege sig till jobbet och sätta ner de sista sakerna i väskan. Tiden går fort när man har roligt :)
Jag hoppas att ni alla får en superdag och Gumman skulle vara skönt att få sig ett samtal med dig under helgen eller imorgon. Hade tänkt ringa ikväll från jobbet (har lite dötid mellan 18-19, 19.30-20.00) men jag har totalt glömt ladda mobilen med pengar.

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att du har en fin helg i Valborg :) Jag jobbar för fullt så jag håller knappt koll på vilken dag det är men jag vet att det är lördag ;)

Alltså helg :)



Ha en fin söndag!



Kram Carro

2010-05-01 @ 23:32:06
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0