~Catch the moon~




H
elgen är redan här, jösses vad fort veckan har gått, jag som trodde att den skulle snigla sig fram. Från att ha känt mig som en zombie så känner jag mig pigg och redo att möta världen, jag hoppas verkligen att det håller i sig. Med min tur så kommer det vända på Måndag också börjar det all over again.

E är hos oss nu, som vanligt så blir det lite mer ös när hon kommer hem till oss, lägenheten lever upp och det luktar kaffe i köket. Jag är inte en kaffedrickare men jag uppskattar verkligen doften av kaffe i luften. Denna helg har vi dock inte planerat in något speciellt, detta p.g.a. att hon ska och tävla på Söndag och då behöver vila sig på Lördag. På Söndag måste vi kliva upp klockan 6.00! Jag kommer vara en zombie och hon kommer nog inte vara mycket piggare ;) Eftersom denna helg blir lugn så ska vi försöka åka till Birsta när hon kommer till oss nästa gång, hon har pratat om det sen vi var där förra året, "Har du pratat med A och J om att åka till Birsta", "Har du pratat något med J..." haha, hon är så rolig när hon tar upp det.

Nåjå, ska gå och dona lite i köket och hämta mig något att dricka, jag är inte allt för bra på att få i mig all vätska jag ska / dag så det är något jag jobbar med. Ha en bra kväll alla ♥

Kommentarer
Postat av: Fotograf | Caroline Landin

Vilket härligt foto du har fått till med lampan! :)

2010-04-20 @ 19:14:08
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Anna

Jo, jag gillar det :)

2010-04-21 @ 21:25:10

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0