Grattis Linda!



Grattis Gumman på din stora dag, jag önskar att jag hade kunnat vara där uppe och fira din stora dag med dig, men istället så får jag fira den på sjukhuset i Sundsvall. Jag får säga som jag sagt till alla andra vänner, vi får ta och fira tillsammans när jag kommer upp till Jul. Me love you honey ♥


S
itter just nu och väntar på att svärfar ska komma och hämta mig, börjar känna mig LITE stressad.. ringde dit för att se om han hade åkt iväg men det hade han inte minsann. Det finns inget värre än att vänta och jag är livrädd för att komma försent till möten på sjukhuset. Nu när jag sitter här och väntar så hinner jag tänka alldeles för mycket på spirometrin, undra hur den kommer gå, vill jag veta?! Man kan ju tycka att efter alla de besök jag varit till sjukhuset för prover o.s.v. att jag borde bli immun och inte bli stressad hela tiden.. men icke sa nicke.. jag blir lika uppjagad varje gång!

Nåjå, nu ska jag packa ner nervositeten och stressen i en väska och bege mig ut, bättre att vänta utanför än inne för här hinner jag bli tossig. Jag hoppas att ni alla får en underbar dag, speciellt du gumman. Jag saknar dig, mer än du tror. ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

En sak jag vet med dig min älskade vän, är att du finns där, i VÅTT och TORRT! ÄLSKAR DIG! <3

2010-04-27 @ 12:45:31
URL: http://storstrumpa.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack så mycket för gratulationerna! :) Kollade in och såg att du hade skrivit här och dessutom försökt ringa. Jag var på jobbet som vanligt och såg att något "mysko" nummer hade ringt då jag kom hem! Tack igen! Snart är det din tur att bli gammal ;)

2010-04-27 @ 17:53:36
URL: http://hem.bredband.net/arcticstar

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0