Grattis Malin!


Grattis på 30års dagen kusin, hoppas du får en underbar dag. ♥

Idag fyller min kusin Malin 30år, vi har inte pratat med varandra på länge så jag var duktig och provade ringa tidigare, ingen var dock hemma så jag skriver här också ifall jag inte lyckas få tag på henne. 30år känns ganska otroligt, det känns som igår när vi var små flickor och gjorde lerkakor utanför mormor och morfars stuga, puttade in monchichi under bryggan för att se när de kom ut på den andra sidan och jagade babyspigg till våra barbies. Den tiden är en tid som jag ser tillbaka till och hamnar med ett flin på läpparna, vilka äventyr.. Kommer du ihåg när vi räddade en fågelunge som hade blivit skadad och sen lyckades morfar köra över den med maskinen han hade i stugan, si som fångade fiskar för att ge till den och var värsta sjuksköterskorna?! :)

Utöver att min kusin fyller år idag så är det en riktigt speciell dag för mig också, mitt nya objektiv har kommit till kameran så jag ska gå och hämta ut det efter lunch, det ska bli sååå kul att fota under helgen.... hoppas på ett riktigt bra väder! Ev. kommer E vara med oss under denna helgen också eftersom vi inte vet om hon kommer kunna flyga hem eller inte. Jag har pratat med de på elevhemmet och de sa att hennes mamma sa att som det ser ut nu så kommer hon kunna flyga hem, MEN hon har kontakt med en på flygplatsen som hon ska prata med runt 11.00 för att få bekräftelse om det fortfarande går eller inte, detta innebär att jag kommer få veta om hon är här eller inte under helgen vid 11.30. Om hon då kommer så får jag helt enkelt springa iväg till affären och handla hem en massa mat så att hon har något att äta under helgen ;)

Mitt slit ger resultat kan man säga, jag blev riktigt glad igår när jag äntligen tog mod till mig och ställde mig för att se om något hade hänt. Jag hoppas att det kommer fortsätta lika bra den kommande tiden och allt stöd från mina underbara vänner gör det bara lättare och lättare. Me love you guys ♥

Så, ha en underbar dag kusin och ni andra,
jag hoppas att ni också får en underbar dag
.

Kommentarer
Postat av: Fotograf | Caroline Landin

Grattis på dagen Malin! :)



Vad var det för skoj objektiv?! :D



Kramis

2010-04-24 @ 12:12:19
URL: http://carolinelandin.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0