Grattis Pär


Dagen till ära får ni se en "antik" bild på oss.

I
dag fyller en vän som jag lärde känna 1996, 30år. Tiden går fort och snart är jag också där. Jag hoppas att du får en underbar dag Pär, förhoppningsvis hinner vi ses under Julen.

Utöver att fira Pär i mina tankar idag så ska jag inhandla lite tonfisk till mig själv, igår fick jag just tonfisk på hjärnan och jag trodde att det skulle försvinna under natten, ack så fel jag hade. Det blir till att ta på sig jackan och handla lite tonfisk, purjolöl, creme fraiche och ett gott bröd *nom nom*.

Jag tänker inte göra som en massa andra och dra en himla massa otroligt usla skämt bara för att det är just 1:a April, istället får ni gå och bli lurade hos andra.


See you later ♥

En låt som jag alltid kommer koppla till Pär.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0