Lördagen i bilder..



Kvällen startade på Kina, jag åt supergoda vårrullar till förrätt och sen blev det spett med jordnötssås och friterade bananer till efterrätt, orkade inte äta upp allt och kände mig sprängfylld när jag var klar. Det var dock gott (som alltid) och jag ser fram emot nästa gång jag kommer äta kinamat. :) Middagen intog vi i goda vänners sällskap a lá P,J, H, E och sen efter ett tag kom även Dl och A. Det var längesen jag skrattade så mycket när jag åt middag, de som har restaurangen måste ha trott att vi var berusade.



Efter att middagen var avklarad gick vi och handlade grejer till bålen. Frukten åkte ner i TVÅ skålar och sen dränkte vi den i vodka. Alla hade olika uppfattningar om vilka fruker som var "giftigast" mot slutet men jag tror bananen och melonen hamnade på delad plats, däremot tror jag alla var överens om att mangon var lite "weird". Men trots detta måste jag erkänna att bålen var riktigt god (när jag inte kände spritsmaken något mer) och jag blev packad alldeles för fort så då lugnade jag ner mig och när kvällen led mot sitt slut var jag bara behagligt lullig. Kvällen avslutades med en film som jag lyckades somna till några gånger men jag var inte den enda som lyckades göra det *pekar på H*. När alla vännerna gått hem så kikade jag lite på The Legend of the Seeker och drack vatten, vatten och ännu mer vatten.. hjälpte det? Nej, jag är bakfull idag!

->

Mirage hamande som alltid på kort, här står han och ska få ett kex av K. Han ser alltid så trånande ut när han rör sig mot kexet och sen när det väl är på väg in i hans mun så ser han ut som att han nästan får en orgasm. Jösses, han är nog en matmissbrukare våran vovve.


Sista bilden för kvällen, bålen ser inte så aptitlig ut efter en stund med min sked
som jag fick använda för att få i mig all frukt
. Som alltid, fler bilder finns på bilddagboken.

Kommentarer
Postat av: Fotograf | Caroline Landin

Vårrullar är så gott - nästan vad man än stoppar i dem :)



Hoppas att din påsk har varit fin och att våren börjat bra också :)

2010-04-11 @ 21:33:08
URL: http://carolinelandin.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0