Torsdagen och en del av Lördagen i bilder



I torsdags fick vi strömavbrott under kvällen, självklart passade jag på att ta fram kameran för att fota lite, under tiden insåg jag att jag verkligen behöver ett stativ så att man får ordentliga bilder! Först när avbrottet kom så blev jag lite irriterad för att jag var upptagen med någon som krävde el, men sen efter en stud så insåg jag att det är ganska mysigt med strömavbrott, allt blir så tyst och lugnt.

Ytterligare en bild





Igår under dagen var Mirre och klättrade på soffan som vanligt, jag börjar tro att han vill vara en katt. Allt Lova gör vill han också göra. Tog några kort på honom där han stod men resten av dem hamnade i fotobloggen (http://myzsol.bilddagboken.se/ ) om du inte har lösenordet dit så får du helt enkelt maila mig och fråga: [email protected], om du har en användare där så behövs inte lösenordet.



E
ftersom vi skulle ha den sista festen under lördagen så bestämde jag mig för att det var dags för att putsa våra fönster i vardagsrummet och dra fram sommargardinerna, det blev så ljust och fint där inne. Hade tänkt ordna sovrummet också men bestämde mig för att jag ska låta gardinerna som är där vara uppe under sommaren så att de andra inte blir blekta av solen allt för mycket.

Kommentarer
Postat av: Fotograf | Caroline Landin

Vilka fina fönster du har :) Och jag gillar ljusen, det är så fridfullt på något sätt :)

2010-04-11 @ 21:32:20
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0