Where the wild roses grow



Idag är en dag då allt bara känns konstigt, jag håller på att bli förkyld (om det nu inte är pollenjävlarna som är på G) och känner mig stressad p.g.a. det. Jag har verkligen inte tid att bli förkyld, hur ska det då gå med min spirometri? Kanske målar jag fan på väggen, kan vara att jag bara är trött och letar efter "krämpor" och annat skit som kan komma i vägen för mig.

Har suttit och fyllt i en herrans massa papper till min läkare, jösses vad frågor. Skulle egentligen fylla i det på Måndag / Tisdag nästa vecka men det känns som att några dagar hit eller dit inte gör någon större skillnad. K har tagit ledig från jobbet på Tisdag så han kommer med mig och Mimmi ner till Sundsvall, då får de hålla varandra sällskap när jag är på mitt inskrivningssamtal, förhoppningsvis får jag veta vilken dag jag måste åka till sjukhuset nästa gång, vissa verkar få åka kvällen innan och andra dagen det sker! Tiden tickar sakta men säkert framåt, inte lång tid kvar nu!!!!! Börjar jag bli nervös? Ja, det kan jag erkänna att jag är men jag är samtidigt glad att det närmar sig. Det har varit en lååååååååååååång resa och jag skulle inte vilja göra om den.. men snart så.......

Dags att käka lunch, min mage säger att det är dags att få i sig något och sen ska jag ta det lugnt minsann. Lyssna på lite musik, störa lite vänner i deras arbete :P

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0