18/8 - 2010


Här har ni klänningen som jag ska ha på mig när K's syster gifter sig, jösses.. jag kommer se ut som en cupcake! Skjut mig nu så slipper jag plågan! Jag kan säga redan nu att detta kommer INTE finnas på bild, varken idag eller imorgon eller nästa år och när kvällen väl är över kommer skiten hamna på tradera så man blir av med den. Jag skickade efter den igår så då får vi se hur den sitter om jag måste skicka tillbaka och ta en storlek mindre, svårt det där måste jag erkänna.

Idag har jag jobbat, det var riktigt tungt att kliva upp 6.30.. varken jag eller min kropp ville kliva upp ur sängen, däremot om jag hade varit ledig så hade det gått lätt att komma upp. Jag fick bra nyheter på jobbet, kommer fortsätta att jobba under Sep och sen blir det lite i Okt också så jag behöver inte anmäla mig arbetslös förrän Okt / Nov beroende på hur jag skickar in alla papper för E. Om jag sparar ihop för 2-3 gånger så kan jag skippa arbetsförmedlingen och stämpling till Dec och det skulle vara riktigt skönt att slippa. Ibland lyser solen på en :)

Jag och J tog oss en promenad idag igen, vi har verkligen kommit igång med motionen på allvar nu och jag hoppas att vi orkar underhålla det och inte lägger ner när vintern kommer. Jag är nästan lite förvånad över att jag verkligen tar mig ut på promenader eftersom alla vet att jag HATAR att promenera. Tänk om jag bara kunde välja att simma så skulle det inte vara några problem för det sätter sig snabbt i blodet på mig och jag vill bara ha mer. Jaja, fortsätter det så här bra så är Beach 2011 kirrad på nolltid ;)



"Vakna till en ny dag med nya möjligheter.
Strunta i det som varit. Höst betyder mognad inte mörker."

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0