21/8 - 2010



Idag bestämde jag mig för att äntligen köpa bordet till soffan och samtidigt fyndade jag en duk och tre ljuslyktor som passade perfekt. Ni måste erkänna att det ser helt ok ut? Nu är det bara kvar att spara till fotöljen och sen en matta som passar in och sen är vardagsrummet klart, iaf tills E inte kommer vara här något mer för då ska jag göra en läshörna där datorerna är och fylla upp med bokhyllor i hela den delen.



Klänningen kom idag och jag kunde faktiskt ha den, så det blir inte till att skicka efter någon ny. Jag var lite osäker i början eftersom det stod att de är små i storlekarna, men denna kan jag ha och den kommer sitta ännu bättre när det är dags att använda den. Jag håller på för fullt för att komma i form och promenerar regelbundet med J, idag var vi ute och gick i 1,5h men jag upptäckte att mina skor inte är gjorda för att gå så länge, fossingarna gråter så det blir till att investera i nya skor.

Annars har dagen varit bra, var med K på stan och sen gick vi och handlade thaimat nere vid LIDL. K köpte en gryta med curry och jag handlade kycklingspett som var otroligt mumsiga. När vi hade käkat klart började vi röja i sovrummet som nu ser riktigt mysigt ut, vi flyttade den gamla TV-bänken och satt byrån med Tv'n framför sängen. Efter det renbäddade vi, satt in lite lampor och ljuslyktor lite överallt också ändrade jag tavlor o.s.v. Det kommer bli otroligt skönt att krypa ner i en renbäddad säng som luktar gott, sen har även jag passat på att duscha så jag luktar riktigt gott (om jag får säga det själv).



N
u ska jag ta och släcka alla ljus och sen blir det till att krypa ner i den renbäddade sängen. Jag hoppas att jag kommer sova riktigt länge så att jag är pigg och alert för imorgon blir det fest med vänner och förhoppningsvis en tur på Bittens. Jag hoppas att alla får en riktigt fin helg. ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Som jag skrev på fejjan...lika bra smak som alltid <3

2010-08-21 @ 07:17:55
URL: http://storstrumpa.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Det blev superbra! Passar jättebra tillsammans med soffan! :) Nice!



Tummen upp



Kram Carro

2010-08-24 @ 00:53:19
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0