22/8 - 2010



Då var det Söndag igen, jag känner mig lite sliten men det är smällar man får ta. Hade planerat att fota igår när det var fest men det var inget som stannade kvar i hjärnan, istället blev man bartender och gjorde drinkar åt höger och vänster. Kvällen var lyckad, först lite drinkar och prat i goda vänners sällskap och efter det drog vi oss ut på Bittens. Självklart beställde jag en Sol och sen mot slutet drinken med Midori/Likör43, de andra drack lite av varje där Captain Morgan och Cola verkade vara populär, själv tycker jag att den smakar bajs! Efter krogen blev det en tur hem till oss och jag kom inte till sängen förrän vid 4.30, så tack till alla vänner för en riktigt bra kväll!

Idag har jag inga planer på att göra många knop, just nu hägrar sängen och en bok. Jag är väldigt glad att C är här och hoppas att hon kommer in något under veckan innan hon åker vidare till Uppsala.

*goes to bed*

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0