24/8 -2010



Snart kommer löven ligga överallt, det känns i luften och i kroppen. Jag sover otroligt mycket bättre nu när det äntligen är mörkt ute, däremot saknar jag att kunna åka och bada mitt i natten och fortfarande kunna se var man är. Tyvärr kan man inte få ha allt, det är bara att nöja sig med det man får och njuta av tiden.

Igår var jag och J ut och badade, först kändes vattnet lite väl kallt så det var lite osäkert om man en skulle vilja simma, men vikingar som vi är så både doppade vi oss och simmade iväg till bryggan och tillbaka. När jag kom hem så var det en liten kort raid och efter det blev det en 1h promenad. Idag har jag ont i ryggen, misstänker att det kommer av att jag simmade otroligt stelt igår eftersom jag normalt inte alls brukar få ont av att simma.

Om några timmar kommer C hit,  vi ska göra tacos tillsammans idag och sen blir det en film lite senare, efter det får jag se om jag är i form att promenera idag igen eller om kroppen ska få lite vila en kväll. Känner jag J rätt så kommer han vilja gå och jag kan ju inte vara vekare än vad han är!

Eftersom jag kände mig lite rastlös idag så bestämde jag mig för att städa lite, drog igång en tvättmaskin och sen rensade jag vitrinskåpet i köket. När allt nästan var färdigt och jag skulle bara sätta upp den sista ljuslyktan på skåpet så skar jag mig självklart på insidan av långfingret precis i ett veck och blödde som en gris. Jag ordnade ett plåster men blödde ganska snabbt genom det så det var bara att byta, nu verkar det ha lugnat sig.. endast värken är kvar.

Låter som att tvättmaskinen snart är klar så då ska jag hänga tvätten och sen blir det en tupplur i soffan. Jag hoppas att alla får en trevlig Tisdag och att resten av veckan blir fin :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad söt Mirre var på den där bilden :)

2010-08-24 @ 14:41:43

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0