2/8 - 2010



Tänkte mest skriva och visa att jag lever, har inte riktigt haft tid att blogga den senaste tiden. Under helgen har det varit jobb på tapeten men vi  (H,E,A,J,P,J,K) lyckades ändå klämma in en utgång i Lördags. Kvällen började på Skeppet där vi satt och lyssnade på Hell Cell och en stund på Gotham Saints, efter det bar det av på Bittens! Jag hann smaka på en Sol som tydligen hette Sol/Anna och att det var min pojkvän som varit med där också när den fick sitt namn, H skrattade gott när han hörde det. :) Jag ville prova på något nytt så jag efter att bartendern tipsade mig om en drink så provade jag och den var underbart god, den kan jag lätt säga att jag kommer göra hemma.

Midori
Likör 43
Mjölk
-
Lika delar av Midorin och Likören, fyll på med mjölk och shake it.


K
vällen avslutades hemma hos oss med mat och lite prat, vid klockan 4 kraschade jag i sängen och sov som ett barn. När jag vaknade upp på Söndagen var jag relativt pigg och kände mig inte alls sliten i huvudet, K däremot muttrade något om att han gick omkring med en betongmössa (synden straffar sig). Just innan 16 pallade jag mig till jobbet och kom mig hem för inte så länge sedan, sov riktigt uselt på jobbet (att tänka för mkt är inte bra) men jag fick mig iaf någon stund här och där under natten.

Nu är jag ledig till på Onsdag, då ska jag göra mitt första pass på ett annat ställe, spännande och nervöst kan man säga... men det blir nog riktigt bra. Hmmm, ska nog inte skriva så mycket mer, hade tänkt posta lite bilder från veckan men som det är nu har jag verkligen inte lust att göra det och tvivlar på att den kommer komma senare.

Trevlig vecka på er.

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Låter som att du hade en skoj utgång, härligt! :)



Hoppas att veckan varit lika bar hittills :)



Kram Carro

2010-08-04 @ 22:30:15
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0