28/8 - 2010



Där satt jag och mös igår efter min sista promenad för kvällen, det går inte att beskriva hur skönt det är utan man måste prova det själv. Utöver att jag sitter riktigt bra där så är det ett perfekt ställe att sitta och prata i telefonen i, passade på att prata med min mor när jag spenderade mina första 20 minuter i den.

Idag är det marknad och jag börjar känna stressen i kroppen, ska ordna matlådorna som jag måste ha med mig, titta på marknaden och sen ska jag även hinna ut och motionera. Planen var att gå med herr J men han verkar inte ha vaknat än och jag vill helst gå vid klockan 12 så att jag hinner slappna av lite innan jag sen går och jobbar. Pratade med K om att gå och som vanligt säger han alltid JA kvällen innan men sen när det kommer till skott så kommer det: "Det har jag aldrig sagt" eller: "Det är min lediga dag och då får jag vila och göra som jag vill så jag kan ändra mig". Jag kan inte annat än att sucka och skaka på huvudet.

Nu ska jag gå och leta upp Mp3-spelaren och dricka lite vatten, sen börjar dagen på allvar. Jag hoppas ni andra får en trevlig helg och att vädret är bättre än det är här i Västernorrland, grått och mulet som få, det enda som fattas är regn.

"En äkta vän är den som ser sorgen i dina ögon
medan alla andra tror på ditt leende."

Kommentarer
Postat av: Lisette

Fin blogg :)

2010-08-28 @ 12:00:16
URL: http://lisettelisette.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0