30/8 - 2010



Då var helgen över och en ny vecka har börjat. Jag har hunnit jobba, gå på marknaden, motionerat, donat med E också har Mirre blivit 13år, tänk vad tiden går fort. För att vara 13år så är denna vovven otrolig pigg och alert, det är aldrig någon som kan gissa rätt på hans ålder om de inte vet hur länge vi har haft honom, alla nya man träffar tror alltid att han är mer valp än vuxen.

På marknaden fyndade jag (som alltid) nya strumpor, sen köpte jag även ett par byxor och en tröja till att motionera i, K var så gullig så han gick sen och köpte mig ett till par byxor och en tröja som passade till. Jag har verkligen kommit igång med motionen ordentligt nu, jag tycker fortfarande inte att det är roligt men jag kommer mig iaf ut 1-2 gånger om dagen på en längre promenad. Nu har det gått så långt att jag tom funderar på att köpa stavar, men det får isf bli när mamma och pappa kommer hit ;)

Idag har jag bokat hotell så den 17-19/9 kommer vi bo i en fin svit som har bastu på rummet för två! Hur mysigt är inte det, jag kommer nog spendera mest tid i bastun eller simmandes eftersom jag hörde att det finns en bassäng till hotellet! Det kommer bli riktigt roligt känner jag på mig, en helg att minnas, nu ska jag bara komma ihåg att plocka med mig kameran också när jag väl åker iväg.

Nu ska jag ta mig en liten vilopaus framför True Blood, sen ska jag ringa till S och berätta hur jag jobbar och efter det måste jag iväg och posta ett brev till Socialförvaltningen... så mycket att göra så lite tid.

Kommentarer
Postat av: Carro

Jo, tror nog att det kommer bli en riktigt fin helg det där! Så nice med marmorbadrum och bastu!!! ^^



Många kramar till er!



P.S. Gratta Mirre från mig. ;)

2010-08-30 @ 17:08:33

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0