5/8 - 2010



E
fter en tur på krogen med H och K så är det dags för sängen, fick mig en liten smaskig drink också så jag kommer sova gott. Lyckades stöta på en som jag gick med på lärarutbildningen, har inte träffat honom på bra länge.

Det gick smärtfritt på det nya jobbet idag, personalen som jag träffade var riktigt trevliga och brukarna verkar vara helt ok de också. :) Imorgon blir det jobb på kvällen och sen ska jag till mitt andra jobb hela helgen. Mest troligt så kommer min syster dyka förbi på Fredag och om det inte går då så kommer de på Söndag, det ska bli fruktansvärt roligt att se henne igen och småttingarna. ♥

Men men, dags för sängen.
Vi ses när vi ses ♥

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad var det för drink? =)

2010-08-05 @ 14:52:58

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0