8/8- 2010


V
i har haft främmande sen i Fredags och de blir här i några dagar till :) Jag är så glad att jag har syster på besök med barnen och hennes svägerska, hela lägenheten lever upp och jag med den. Igår var vi ute och badade tillsammans i Stallarna och imorgon blir det nog Kramfors en sväng så de får titta in på Dollar.

Igår gick jag till jobbet till 15.00 och kom hem för inte allt för många minuter sedan, just nu väntar jag på syster med familj på att de ska komma hit så vi kan åka ut till svärmor och svärfar, där väntar det ett firande av K som idag blir 32år!!! Det är bra många födelsedagar vi har firat tillsammans med tanke på att han var 21 när vi träffades.

Nu är jag ledig till på Onsdag EM då jag ska på jobb nummer två, det ska bli spännande att se vem jag jobbar med. Utöver det händer det inte mycket i Härnta, funderar på att rensa lite i köket när jag är ledig, men om det blir av är en annan femma.

Jag hoppas att alla har haft en lika bra helg som mig och att veckan som kommer blir ännu bättre. Ta hand om varandra och njut av det som är kvar av sommaren.

Grattis på födelsedagen, sötnos. ♥

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0