Friday I'm in love <3


Ä
ntligen helg, som jag har längtat efter att det ska bli Fredag. Varje gång tanken åker genom hjärnan blir jag lite förvånad, hur helger kan vara så speciella även om man är ledig under veckan. Veckan är som en väg där varje steg är mot målet som är helgen. Det är som att vädret också känner på sig att det är en speciell dag, det är underbart ute, inga moln, inget regn, ingen blåst. What more can a girl ask for?

Nu vill jag bara att klockan ska närma sig 13.00, självklart vaknade jag före f*n eftersom jag längtat så mycket till just idag! Nu smyger sig klockan fram, tick för tick men den kommer ingenstans känns det som. Kanske att jag skulle ta och dra igång en diskmaskin och vika lite tvätt för att fördriva tiden? Jag är verkligen desperat om jag kan tänka mig att vika tvätt, finns det något tråkigare?

Mindre prat, mer action, lika bra att börja dona så att man kommer någonstans idag. Jag hoppas att alla får en trevlig helg och sen får vi se om jag lyckas ta ett kort ikväll och visa hur det blev som.

Vaya con dios...

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0