1/12 - 2010


Jag är glad att jag har varma skor i denna kyla!

Onsdag och det är kallt ute, planen var att gå till optikern och fixa till bågen som sitter lite löst, men när det är så här kallt så blir man inte alls sugen på att gå dit *brrr* Jag får helt enkelt vänta tills K kommer hem också kan han ta med sig hunden också går vi dit och promenerar vidare sen, vilken super idé jag fick!

Annars så är det lugna puckar här nere, jag flyger fortfarande på moln över hur det ordnade sig med resan upp och ner, det är nästan så att jag tror att jag drömt allt. Jag hoppas verkligen att det inte är en dröm för jag har avbokat bilen som skulle kosta oss över 5000kr + bensinen på det upp och ner.

Nåjå, nu ska jag slappa lite i väntan på K och sen blir det jobb/jobb/jobb.

Ha det alla!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0