12/12 - 2010

Fortfarande skrivkramp, vet inte alls varför just nu eftersom det är så många tankar som åker runt i mitt huvud, kanke att det släpper när jag är uppe i Norr! Jag hoppas att alla har haft en bra helg, min har varit upp och ner, har E här så det har varit ganska speedat ibland, sen hann jag träffa J, K och M idag så det var roligt, utöver det var svärföräldrarna på besök idag och fikade. Utöver det har det inte hänt så mycket.

Ska gå och dona lite innan det är dags att gå tills sängen, har lite jobb med I imorgon också ska jag få iväg E till skolan i vettig tid ;)

Laters

Kommentarer
Postat av: Carro

Ibland är det bara så, det står helt still i huvudet på en. Låter som om du haft det fullt upp under helgen, vilket skulle kunna förklara att du upplever skrivkramp. Du har väl inte hunnit reflektera över allt som hänt. :)



Många kramar till dig!

2010-12-13 @ 10:30:31

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0