13/12 - 2010


Jösses vad jag saknar denna tröja, det var en stor sorg när den inte passade något mer någongång under sommaren

Nu är lägenheten tyst och lugn, E gick till skolan just innan halv 10 och sen dess har jag plockat ihop lite överallt i lägenheten. Jag har hunnit dammsuga, ta undan tvätt, diska och bädda i gästrummet! Gästrummet ser just nu lite tomt ut, E lyckades få ner gardinstången i Lördags till den del att fästet numer sitter fast i själva stången, sen passade hon på att ta loss fästet för upphängning av omtag och nu vet hon inte var hon satt det:  "Det var i vägen". Jag kan inte göra mycket annat än att skaka på huvudet, snart är det nog ingenting där inne efter att hon bott hos oss, alltid någonting som flyttas eller går sönder verkar det som!



Jag ska göra som kakmonstret o ta mig en pepparkaka!

Planerna för dagen idag är att försöka vila ryggen, den gör fortfarande ont och håller på att driva mig till vansinne. Jag måste även gå och handla kola till mamma och pappa eftersom jag gav bort den jag köpte till svärföräldrarna som uppskattade den mycket, K trodde inte de skulle gilla sådant och vägrade köpa men jag chansade och det gick vägen - känner jag mina svärföräldrar bättre än deras son gör? ;) Just efter 15.00 kommer I komma ner på stan och då ska vi gå och titta på julklappar tillsammans, hennes mor skulle skicka med en lista på olika saker som hon kan köpa till sin systers barn också önskade mamman sig också något :o Vi får se om vi även kommer gå och käka middag tillsammans eller om vi gör det på Fredag istället som kommer vara sista dagen vi träffas (tror jag) innan jag åker till Norrbotten, jag skulle iof kunna boka in nästa Måndag också så att vi hinner träffas igen, får bolla den tanken med hennes mor.

Anyway, nu ska jag fundera på att ta en låååång och varm dusch och sen får vi se vad som händer och sker.

Kommentarer
Postat av: Carro

Låter som om du kommer få en rätt härlig dag då med andra ord. :) (Bortsett från städning och tvätt då kanske. ;) ) Du får passa på att vila ut dig. Tråkigt att du ska ha ont i ryggen, kan ju köpa något från apoteket som innehåller diklofenak. Det är ju muskelavslappnande och fungerar nog fint om din ryggvärk sitter muskulärt. :)



Kram!!

2010-12-13 @ 10:35:27
Postat av: Anna

Jag har diklofenak hemma och till att ta ut men det är suppar.

2010-12-13 @ 11:34:58

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0