15/12 - 2010

Jag har en känsla av att helgen kommer bli bra! På Lördag kommer söta V hit med sin karl, då står det tacos på menyn och sen en fest för att fira min och E's födelsedag som kommer ske när ingen är i Härnösand! Jag tror det kommer bli toppen! Utöver det så slipper vi åka iväg till Sundsvall och hämta bilen på Söndagen utan den kommer stå hemma hos svärföräldrarna från och med Lördag så det blir kanon! :)

Nu ska jag pyssla lite här hemma, käka frukost och ta det lugnt innan jag drar iväg och jobbar mitt sista? pass för detta år på boendet.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Nadja

vad ska du göra däruppe? =)

2010-12-15 @ 12:47:58
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Carro

Det låter kul! :D Hoppas ni får en härlig helg! :)

2010-12-15 @ 13:20:03
Postat av: v

men snuttan du är för go, det kommer bli en super härlig lördag kväll!

2010-12-15 @ 15:38:12

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0