16/12 - 2010

Fröken A borde börja leta upp alla kläder som ska med till Kalix, jag har inte en susning om vad mycket av det jag ska ha med mig håller hus. Jag borde även börja plocka ihop lite i lägenheten inför helgen med motivationen infinner sig verkligen inte, jag vill bara lägga mig ner och vila en stund. Trots min trötthet så har jag hunnit dra igång en tvättmaskin, shoppat leggings och benvärmare (Ja, du läser rätt), lite cider, 2 flarror vin till kattvakten också har jag köpt mig kycklingsoppa till lunch *nomnom* kunde inte motstå en saffranskaka till fika ikväll! ;)

Nu har alla räkningar utom en (som jag vet om) hunnit dyka upp i lägenheten, det innebär att jag imorgon ska sätta mig och föra in alla räkningar inför semestern. Jag måste även prata med chef nummer två och se om jag måste skicka in papper för tre helger med E som jag inte har tagit ut eller om jag kan vänta med det till nästa år (hoppas på det för jag behöver inte pengarna alls just nu). På tal om chefer och jobb så känns det riktigt konstigt att inte ha något inbokat utöver lite ledsagning imorgon och ev. på måndag, jag kommer inte ihåg när jag var helt ledig för jag brukar alltid lyckas lova bort mig på jobb titt som tätt. Men men, efter Nyår blir det nya tag så det är bara att njuta av ledigheten och ta vara på den för sen vet man aldrig när man är ledig en längre stund igen!

Men men, ska fortsätta att äta på min goda soppa och sen ska jag läsa lite / ev. en liten tupplur också! Sen när jag vaknar kan det hända att jag börjar plocka ihop lite i lägenheten OM orken infinner sig ;)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Vad skoj. =) Allt bra? =) kram

2010-12-16 @ 20:38:28
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-16 @ 23:12:08
URL: http://www.grinders.se

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0