1:a Dec 2010

"Kärleken är som en droppe kvicksilver i handen.
Håll handen öppen och droppen stannar kvar,
slut den, och kvicksilvret glider ut mellan fingrarna!"
                   -Dorothy Parker-


Jag jobbar och står i, dagen har gått riktigt fort. Snart är det dags för en kopp med té också ska jag vara social till 21.00, efter det blir det till att bädda till sängen och strötitta på TV tills jag får gå och lägga mig också ska jag ordna med disken!

Vid denna tiden om 3v så kommer jag vara hemma med min familj för första gången sen Påsken 2009, tiden går verkligen snabbt och det är egentligen helt sjuk att jag inte har varit upp sedan dess. Tanken är dock att jag ska förbättra mig, hörde ryktas om att man kan flyga direkt från Midlanda till Kallax så om det inte är för dyrt så kommer jag iaf åka upp lite oftare än vad det har blivit de senaste åren. Men men, det är bara att jag spenderar all tid med dem när jag sen är uppe, man får prioritera och min familj är de som kommer komma först på listan helt enkelt och om det sen blir tid över så får man ta det då. Jag vet dock att jag inte kommer ens fundera tanken på att slöa den på folk som inte visat något intresse av att hålla kontakten, inte en chans i världen att jag lägge tid på sådan personer när jag kan lägga den på familj och andra som det känns som man träffar oftare än man egentligen gör p.g.a. att man pratar så ofta.

Ha en trevlig kväll sötnosar för det ska jag ha.

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Trevlig kväll :D

2010-12-01 @ 22:31:35
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0