26/12 - 2010

Nu sitter jag hemma hos syster, vi åkte hit igår och blev kvar över natten, K sover som en toka och snarkar högljutt! Själv vaknade jag ovanligt sent (vid 9) och har hunnit äta frukost och rastat vovven och lite annat smått och gott. Nu när jag äntligen har en stationärdator att sitta vid så passar jag på att blogga, så mycket lättare att skriva med ett vanligt tangentbord när man är van vid det :)

Vi har pratat om att dra till Lule imorgon, Gina Tricot står på listan över ställen att besöka, jag ska tydligen få en tröja och ett linne av syster i present och sen har jag hör rykten om att de finns i en massa färger så jag kanske måste köpa en eller två själv också för lite variation :o Jag har kikat lite på deras sida på nätet och har sett ganska många saker som kan vara intressanta för mig att köpa :)

Men men, nu när jag är och hälsar på hos syster så ska jag gå och vara lite social, ska se om de vill spela lite kort med mig :)

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0