28/12 - 2010

Jag vet, jag suger på att blogga just nu men jag har verkligen inte haft tid, all tid går åt till min familj och mina vänner och det är så det får vara!

Igår var vi iväg till Lule och shoppade på Gina Tricot, Bikbok, Team Sportia, Lindex och Kappahl, behöver jag säga att det försvann mycket dineros? Jag hann köpa 3 par byxor, en kofta (lång), leggings, och lite tröjor och linnen! Jag kommer se ut som en helt ny människa :)

När jag kom hem ringde söta S och vi bestämde oss för att träffas inne i Kalix, vi gick till B4 och drack en drink och pratade, det var såååå mysigt!

Idag har jag hunnit hälsa på farmor där jag åt lunch (soppa) tillsammans med E och min kusin J. Jag fick handledsvärmare och tossar och ett par tjocksockar av farmor och en fin tavla på henne. Efter det var vi hem en sväng till mamma och pappa för att hämta min laptop och lite kläder till K. När jag kom till syster ringde S och ville gå ut och fika så det gjorde vi :)

Nu är jag mätt i magen efter middagen och ska snart spela kort med syster och E, efter det ska jag titta om våran nya TV till sovrummet fungerar bra! =) Den ser stooor ut. Jag ska även beställa en ny mobil, det lutar åt en HTC Desire Z, någon som har provat en sådan? Min kära mobil bestämde sig idag för att hoppa ur fickan på tröjan ner i toaletten när jag hade varit där och kissar, mysigt värre och jag känner mig inte det minsta sugen på att ens försöka använda mobilen igen! Shit happens antar jag och det blir en onödig utgift men men, jag kan spara mer nästa månad istället.

I morgon blir det bowling tillsammans med en massa vänner, det ska bli riktigt kul att träffa alla igen! :) Får se om jag kommer ihåg att ta med mig kameran, mest troligt inte eftersom den är hemma hos mamma och pappa *suck*

Ha det alla, ska försöka uppdatera igen innan jag drar Söderut ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Låter som om du har det riktigt kul där uppe! :D Hehe, förstår om du vill köpa en ny mobil efter en sådan incident... ;) Har för mig att HTC Desire ska vara en av de bästa HTC har för tillfället och troligen den bästa konkurrenten till iPhone. Jag tycker ju dock fortfarande att inget slår iPhone i hastighet och kvalité (har ingen själv men har lekt med Erics), men det är ju alltid roligt om man kan ha något som inte exakt ALLA människor har. ;)



Kram!

2010-12-28 @ 21:39:04

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0