30/12 - 2010

Tiden går snabbt och snart är det inte många dagar kvar här innan det är dags att åka söderut igen, jag trodde verkligen inte att det skulle gå så snabbt men det gjorde det minsann :)

Igår var jag iväg och bowlade med lite gamla vänner, många av dem har jag inte sett på en herrans massa år (några av dem såg jag runt 2001-2002) så det var riktigt roligt att se alla igen :) TYvärr gick tiden alldeles för fort, vi skulle nog ha satt tiden lite tidigare än 20.00! Bowlingen gick åt skogen för mig, helt sjukt med tanke på att sist jag spelade så vann jag överlägset! Nu träffade jag mest rännan ;) Jag skyller på min stackars handled, den gör så förbaskat ont (på riktigt). Efter bowlingen hade jag sån tur att jag fick skjuts hem med M och vi pratade om att försöka träffas på Lördag kväll, hoppas vi får till det :O)

Idag ska jag förbi till farmor en sväng, hon ska få fålla upp mina byxor också ska syster och hennes ungar äta varmkorv me bröd där! När vi är klar där ska jag försöka få med syster till Finland så att jag kan besöka alkho, hoppas på att de fortfarande har bra priser där på Minttu bla.

Oops, glömde nästan bort! Igår var jag och syster på Team Sportia, jag fyndade ett par byxor till mig och ett par till K också hittade jag en jacka på rean! Med nedsatt pris så gick den bara på 650kr så då köpte jag en svart till mig och en rosa till syster i present! Den var riktigt skön och jag ska försöka hitta ett kort på den.

Kommentarer
Postat av: Carro

Det brukar vara så, tiden går fort när man har roligt. :)

2010-12-30 @ 17:18:48

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0